Hotarari CA – ianuarie 2025

Hotararile Consiliului de Administratie – 21.01.2025

  • Hotararea nr. 1 – cu privire la aprobarea programării ședințelor ordinare ale Consiliului de Administrație al Academiei de Studii Economice din București pentru anul 2025
  • Hotararea nr. 2
  • Hotararea nr. 3
  • Hotararea nr. 4
  • Hotararea nr. 5
  • Hotararea nr. 6
  • Hotararea nr. 7 – cu privire la aprobarea taxei de școlarizare la programul postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă „Bazele managementului raportării de sustenabilitate (ESG)”, organizat în cadrul Facultății Economia Agroalimentară și a Mediului
  • Hotararea nr. 8 – cu privire la demararea procesului recrutare și selecție pentru ocuparea postului de director de proiect în cadrul proiectului cu titlul ”JobKG – A knowledge Graph of the Romanian Job Market based on Natural Language Processing” CF nr. 178/31.07.2023 finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr. 9 – cu privire la validarea rezultatelor procedurii de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor aferente echipei de personal suport în cadrul unității de implementare și monitorizare a proiectului ” CauseFinder: Causality in the Era of Big Data and AI and its applications to innovation management”, CF 268/29.11.2022, finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.10 – cu privire la demararea procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor din cadrul echipei de cercetare în cadrul unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul „CauseFinder: Causality in the Era of Big Data and AI and its applications to innovation management” CF nr. 268/29.11.2022 finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.11 – cu privire la demararea procesului de recrutarea și selecție pentru ocuparea postului de cercetător postdoctorand în cadrul unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul ”IDA Institute of Digital Assets” CF nr. 166/15.11.2022, finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.12 – cu privire la aprobarea constituirii unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul „MODERNIZARE ȘI EFICIENTIZARE ENERGETICĂ IMOBIL CĂMIN MOXA D AL A.S.E BUCUREȘTI” cod e-PNRR 144826121, finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.13 – cu privire la aprobarea privind nominalizarea membrilor ce vor ocupa posturi în cadrul unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul „MODERNIZARE ȘI EFICIENTIZARE ENERGETICĂ IMOBIL CĂMIN MOXA D AL A.S.E BUCUREȘTI” cod e-PNRR 144826121, finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.14 – cu privire la demararea procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor din cadrul echipei de cercetare în cadrul unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul ”Reziliența socială și economică în contextul evenimentelor catastrofice în cascadă din România” CF nr. 267/29.11.2022 finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.15 – cu privire la aprobarea înființării posturilor în afara organigramei în cadrul proiectului cu titlul “S.T.E.P. – Susținerea Talentului prin Educație de Perspectivă” MySMIS 2021+:326847 finanțat prin PEO 2021 – 2027
  • Hotararea nr.16 – cu privire la aprobarea nominalizării membrilor ce vor ocupa posturi în cadrul proiectului cu titlul „S.T.E.P.-Susținerea Talentului prin Educație de Perspectivă” MySMIS 2021+:326847 finanțat prin PEO 2021 – 2027
  • Hotararea nr.17 – cu privire la aprobarea înființării posturilor în afara organigramei în cadrul proiectului cu titlul “S.T.E.P. – Susținerea Talentului prin Educație de Perspectivă” MySMIS 2021+:326847 finanțat prin PEO 2021 – 2027
  • Hotararea nr.18 – Hotărârea nr. 18/ 21.01.2025 – cu privire la suspendarea contractului individual de muncă și rezervarea postului doamnei conf. univ. dr. Radu Alina-Nicoleta

Hotararile Consiliului de Administratie – 29.01.2025

  • Hotararea nr.21 – pentru aprobarea componenței comisiei centrale pentru elaborarea subiectelor pentru admiterea la programele de studii universitare de licență
  • Hotararea nr.22
  • Hotararea nr.23
  • Hotararea nr.24
  • Hotararea nr.25
  • Hotararea nr.26
  • Hotararea nr.27 – cu privire la aprobarea listei studenților, beneficiari ai burselor de excelență olimpică I/internațională, finanțate de la bugetul de stat și din venituri proprii
  • Hotararea nr.28 – cu privire la respingerea acordării de facilități de studii pentru domnul lect.univ.dr. Rapcencu Cristian
  • Hotararea nr.29
  • Hotararea nr.30 – cu privire la aprobarea achitării din fonduri proprii ASE a sumei de 2500 lei/absolvent al Facultății de Drept pentru susținere examen de licență la Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iași, sesiunea februarie 2025
  • Hotararea nr.31 – cu privire la aprobarea achitării cotizaţiilor pentru anul 2025, aferente Academiei de Studii Economice din Bucureşti, în calitate de membru în cadrul unor organizații și asociații de profil
  • Hotararea nr.32
  • Hotararea nr.33
  • Hotararea nr.34
  • Hotararea nr.35
  • Hotararea nr.36
  • Hotararea nr.37 – cu privire la aprobarea privind inițierea de proiecte FDI pentru anul 2025 și desemnarea responsabililor, pe domenii strategice
  • Hotararea nr.38
  • Hotararea nr.39
  • Hotararea nr.40 – cu privire la încheierea unui contract de antrepriză intelectuală cu domnul prof. univ. dr. Vasile Dinu pentru activitatea de redactor-șef al revistei „Amfiteatru Economic” în anul 2025
  • Hotararea nr.41 – cu privire la aprobarea listei studenților care vor desfășura activități în folosul A.S.E., în cadrul Serviciului Cazare Studenți, în perioada 01.02 – 30.06.2025 și acordarea unor burse pentru desfășurarea activităților
  • Hotararea nr.42 – cu privire la acordarea scutirii de impozit pe veniturile din salarii pentru cercetătorii din cadrul proiectului de cercetare CauseFinder
  • Hotararea nr.43 – Cu privire la publicarea la Editura ASE a lucrării Private Equity the Future of Alternative Finanling in Eastern Europea, autor: Mihai Precup, cadru didactic asociat la Bucharest Business School
  • Hotararea nr.44 – cu privire la aprobarea Documentului tehnic privind procesul de acreditare AACSB al Academiei de Studii Economice din București
  • Hotararea nr.45 – cu privire la demararea procesului de recrutarea și selecție pentru ocuparea postului de administrator financiar în cadrul unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul ”IDA Institute of Digital Assets” CF nr. 166/15.11.2022, finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.46 – cu privire la aprobarea prelungirii contractului individual de muncă pentru domnul Maricuț Alin Cristian, asistent de cercetare științifică
  • Hotararea nr.47 – cu privire la modificarea și completarea unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul”Reziliența socială și economică în contextul evenimentelor catastrofice în cascadă din România” CF nr. 267/29.11.2022 finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.48 – cu privire la demararea procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor din cadrul echipei de personal suport în cadrul unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul ”Reziliența socială și economică în contextul evenimentelor catastrofice în cascadă din România” CF nr. 267/29.11.2022 finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.49
  • Hotararea nr.50
  • Hotararea nr.51
  • Hotararea nr.52
  • Hotararea nr.53 – cu privire la inițierea unui proiect de cercetare
  • Hotararea nr.54
  • Hotararea nr.55 – cu privire la aprobarea prelungirii contractului individual de muncă pentru doamna Mecu Andra-Nicoleta, asistent de cercetare științifică
  • Hotararea nr.56 – pentru aprobarea Procedurii privind desfășurarea colocviului de admitere la examenul de obținere a gradului didactic I, seria 2025-2027
  • Hotararea nr.57 – pentru aprobarea comisiilor pentru colocviul de admitere la examenul pentru obținerea gradului didactic I, promoția 2025-2027
  • Hotararea nr.58 – cu privire la aprobarea tarifelor de plata cu ora pentru activitățile didactice și de management pentru programe postuniversitare de formare și dezvoltare profesională continuă, organizate în cadrul Facultății de Drept și Facultății de Management
  • Hotararea nr.59
  • Hotararea nr.60
  • Hotararea nr.61 – cu privire la aprobarea nominalizării membrilor ce vor ocupa posturi în cadrul proiectului cu titlul, ”INJOBS.ASE.RO Parteneriate sustenabile cu angajatori pentru competențe și abilități relevante unei cariere de succes pentru studenți și absolvenți “ MySMIS 2021+: 312885 finanțat prin Programul Educație și Ocupare 2021 – 2027
  • Hotararea nr.62 – cu privire la aprobarea înființării posturilor de management și implementare în afara organigramei în cadrul proiectului cu titlul ” INJOBS.ASE.RO Parteneriate sustenabile cu angajatori pentru competențe și abilități relevante unei cariere de succes pentru studenți și absolvenți” MySMIS 2021+: 312885, finanțat prin PEO 2021 – 2027
  • Hotararea nr.63 – cu privire la aprobarea înființării posturilor în afara organigramei în cadrul proiectului cu titlul proiectului cu titlul ” INJOBS.ASE.RO Parteneriate sustenabile cu angajatori pentru competențe și abilități relevante unei cariere de succes pentru studenți și absolvenți” cod SMIS 2021+: 312885
  • Hotararea nr.64 – cu privire la aprobarea înființării posturilor pentru echipa de management și implementare a proiectului în afara organigramei în cadrul proiectului cu titlul ”Stagii de practică, coaching și întreprindere simulată pentru debutul în carieră al viitorilor specialiști în contabilitate și finanțe, într-o economie sustenabilă” cod MySMIS 2021+: 317310, finanțat prin PEO 2021 – 2027
  • Hotararea nr.65 – cu privire la aprobarea nominalizării membrilor ce vor ocupa posturi în cadrul proiectului cu titlul ”Stagii de practică, coaching și întreprindere simulate pentru debutul în carieră al viitorilor specialiști în contabilitate și finanțe, într-o economie sustenabilă” cod MySMIS 2021+ 317310, Programul Educație și Ocupare 2021 – 2027
  • Hotararea nr.66 – cu privire la aprobarea înființării posturilor pentru echipa de personal suport/administrativ și auxiliar în afara organigramei în cadrul proiectului cu titlul ”Stagii de practică, coaching și întreprindere simulată pentru debutul în carieră al viitorilor specialiști în contabilitate și finanțe, într-o economie sustenabilă” cod MySMIS 2021+: 317310, finanțat prin PEO 2021 – 2027
  • Hotararea nr.67 – cu privire la aprobarea nominalizării membrilor ce vor ocupa posturi în cadrul proiectului cu titlul “Sprijinul categoriilor defavorizate de elevi şi studenți din regiunea Bucureşti-Ilfov pentru acces la o educație superioară de calitate modernă, axată pe nevoile sociale şi cerințele pieței muncii, într-o economie sustenabilă (StartStud)“ cod MySMIS 2021+: 326075, Programul Educație și Ocupare 2021 – 2027
  • Hotararea nr.68 – cu privire la aprobarea înființării posturilor pentru echipa de implementare a proiectului în afara organigramei în cadrul proiectului cu titlul “Sprijinul categoriilor defavorizate de elevi şi studenți din regiunea Bucureşti-Ilfov pentru acces la o educație superioară de calitate modernă, axată pe nevoile sociale şi cerințele pieței muncii, într-o economie sustenabilă (StartStud)“ cod MySMIS 2021+: 326075, finanțat prin PEO 2021 – 2027
  • Hotararea nr.69 – cu privire la aprobarea înființării posturilor pentru echipa de personal suport/administrativ și auxiliar în afara organigramei în cadrul proiectului cu titlul “Sprijinul categoriilor defavorizate de elevi şi studenți din regiunea Bucureşti-Ilfov pentru acces la o educație superioară de calitate modernă, axată pe nevoile sociale şi cerințele pieței muncii, într-o economie sustenabilă (StartStud)“ cod MySMIS 2021+: 326075, finanțat prin PEO 2021 – 2027
  • Hotararea nr.70 – cu privire la aprobarea înființării posturilor pentru echipa de management și implementare a proiectului în afara organigramei în cadrul proiectului cu titlul ”Primul student economist din familie” cod MySMIS 2021+: 326883, finanțat prin PEO 2021 – 2027
  • Hotararea nr.71 – cu privire la aprobarea înființării posturilor pentru echipa de personal suport/administrativ și auxiliar în afara organigramei în cadrul proiectului cu titlul ”Primul student economist din familie” cod MySMIS 2021+: 326883, finanțat prin PEO 2021 – 2027
  • Hotararea nr.72
  • Hotararea nr.73 – cu privire la aprobarea înființării posturilor pentru echipa de personal suport a proiectului în afara organigramei în cadrul proiectului cu titlul ”Integrare socială și academică a tinerilor pentru viitor (InterAcTiV)” cod SMIS 2021+: 326115, finanțat prin PEO 2021 – 2027
  • Hotararea nr.74 – cu privire la inițierea unui proiect în cadrul acțiunii Sprijinirea mobilității transnaționale de tip Erasmus + 2021- 2027
  • Hotararea nr.75
  • Hotararea nr.76 – cu privire la aprobarea desfășurării de către studenți a unor activități în interesul ASE în cadrul compartimentelor din structura universității
  • Hotararea nr.77 – cu privire la inițierea unui proiect de cercetare

Scroll to top