Hotarari CA – februarie 2025

Hotararile Consiliului de Administratie – 10.02.2025

  • Hotararea nr.78 – cu privire la înaintarea către Senatul ASE a propunerii de aprobare a Rapoartelor asupra concursurilor didactice, pe perioadă nedeterminată, organizate în semestrul I al anului universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.79 – cu privire la înaintarea către Senatul ASE a propunerii de aprobare a Rapoartelor asupra concursurilor didactice, pe perioadă determinată, organizate în semestrul I al anului universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.80 – cu privire la înaintarea către Senatul ASE a propunerii de aprobare a Rapoartelor asupra concursurilor pentru ocuparea posturilor de asistent de cercetare științifiică pe perioadă determinată, semestrul I, anul universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.81 – cu privire la înaintarea către Senatul ASE a propunerii de aprobare a cererilor cadrelor didactice care solicită susţinerea de activităţi de predare și de cercetare la alte universităție, în anul universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.82 – cu privire la aprobarea cadrelor didactice asociate pentru anul universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.83 – cu privire la echivalarea gradelor didactice universitare pentru specialiștii invitați care nu au grad didactic universitar recunoscut în țară și care vor desfășura activități didactice în regim plata cu ora în anul universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.84
  • Hotararea nr.85
  • Hotararea nr.86 – cu privire la înaintare către Senatul ASE, în vederea aprobării, a listei cu cercetătorii postdoctoranzi care au solicitat prelungirea studiilor postdoctorale, pentru anul universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.87 – cu privire la aprobarea redistribuirii unui loc de la buget, fără bursă, cu frecvență în cadrul școlilor doctorale
  • Hotararea nr.88 – cu privire la aprobarea redistribuirii unui loc de la buget, fără bursă, cu frecvență în cadrul școlilor doctorale
  • Hotararea nr.89 – cu privire la aprobarea rezultatelor evaluării periodice a calității personalului didactic
  • Hotararea nr.90 – cu privire la aprobarea postului scos la concurs pentru personalul didactic auxiliar și administrativ
  • Hotararea nr.91 – cu privire la validarea rezultatelor procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor aferente echipei de proiect în cadrul unității de implementare și monitorizare a proiectului ”Pedagogie digitală în educație. Implementarea de programe digitale pentru formarea competențelor profesorilor și dezvoltarea de resurse educaționale deschise” – PeDigiEdu cerere de finanțare nr. ID_16, finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.92 – cu privire la validarea rezultatelor procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor aferente echipei de management și implementare în cadrul proiectului”ECO-SUCCES – Program avansat de stagii de practică dedicat viitorilor profesioniști în domeniul economic” cod SMIS 2021+: 317010
  • Hotararea nr.93 – cu privire la validarea rezultatelor procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor aferente echipei de personal suport în cadrul proiectului ”ECO-SUCCES – Program avansat de stagii de practică dedicat viitorilor profesioniști în domeniul economic” cod SMIS 2021+: 317010
  • Hotararea nr.94 – cu privire la acordarea concediului fără plată domnului Voicu Romeo
  • Hotararea nr.95
  • Hotararea nr.96
  • Hotararea nr.97 – cu privire la aprobarea modificării Calendarului Studentului pentru anul universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.98 – cu privire la aprobarea organizării în format online a activităților de predare, desfășurate de către specialiști de renume din străinătate, la programele de studii universitare de masterat, din cadrul Facultății de Economia Agroalimentară și a Mediului, în semestrul al II-lea, anul universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.99 – cu privire la aprobarea scutirii de la plata taxei de școlarizare și plata taxei de cazare, pentru studenții de la Academia de Studii Economice a Moldovei, conform parteneriat
  • Hotararea nr.100 – cu privire la modificarea si completarea unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul „Accountable Governance and Responsabile Innovation in Artificial Intelligence” CF nr. 158/15.11.2022 finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.101 – cu privire la modificarea si completarea unitatii de implementare si monitorizare a proiectului cu titlul ”Reziliența socială și economică în contextul evenimentelor catastrofice în cascadă din România” CF nr. 267/29.11.2022 finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.103 – cu privire la modificarea și completarea unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul „Place-based Economic Policy in EU’s Periphery – fundamental research in collaborative development and local resilience. Projections for Romania and Moldova (PEPER)” CF nr. 275/30.11.2022 finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență

Hotararile Consiliului de Administratie – 24.02.2025

  • Hotararea nr.104 – cu privire la aprobarea mobilităților academice definitive ale studenților de la programele de studii universitare de licență și masterat, începând cu semestrul al II-lea, anul universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.105 – cu privire la aprobarea redistribuirii locurilor finanțate de la bugetul de stat, de la programele de studii universitare de masterat, disponibilizate ca urmare a retragerii/întreruperii de studii, anul universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.106 – cu privire la aprobarea repartizării fondului de burse pentru semestrul al II-lea, anul universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.107 – cu privire la aprobarea organizării în format online a activităților de predare, desfășurate de către specialiști de renume din străinătate, la programele de studii universitare de masterat, din cadrul Facultății de Business și Turism și Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, în semestrul al II-lea, anul universitar 2024-2025
  • Hotararea nr.108 – cu privire la suspendarea contractului individual de muncă domnului conf. univ. dr. Dobre Florin

Hotararile Consiliului de Administratie – 26.02.2025

  • Hotararea nr.109 – cu privire la aprobarea rapoartelor de activitate întocmite de decanii facultăților din cadrul Academiei de Studii Economice din București
  • Hotararea nr.110 – cu privire la înaintarea către Senatul ASE a propunerii de aprobare a raportului privind activitatea de soluţionare a petiţiilor pentru semestrul II al anului 2024
  • Hotararea nr.111 – cu privire la aprobarea Raportului de activitate al Fundatiei A.S.E., pentru anul 2024
  • Hotararea nr.112 – cu privire la aprobarea achitării cotizaţiei pentru anul 2025, aferentă Academiei de Studii Economice din Bucureşti, în calitate de membru în cadrul Consiliului Național al Rectorilor
  • Hotararea nr.113 – cu privire la inițierea unui proiect de cercetare
  • Hotararea nr.114 –
  • Hotararea nr.115 – cu privire la aprobarea componenței comisiilor pentru coordonarea și evaluarea lucrărilor metodico-științifice elaborate de candidații înscriși la examenul pentru obținerea gradului didactic I, seria 2025-2027 și a comisiei pentru soluționarea contestațiilor aferente rezultatelor evaluării lucrărilor metodico-științifice
  • Hotararea nr.116 – cu privire la aprobarea listei studenților din cadrul Facultății de Economie Agroalimentară și a Mediului, cu domiciliul stabil în mediul rural, care beneficiază de diminuarea taxei de școlarizare cu 400 lei
  • Hotararea nr.117 – cu privire la aprobarea echipei de implementare a Contractului de prestări de servicii nr. 265/30.12.2024 pentru organizarea serviciilor de formare și dezvoltare profesională continuă, în vederea calificării a 246 experți în dezvoltare durabilă, cod COR 242232, componentă în cadrul Țintei 415 din Planul Național de Reziliență și Redresare (PNRR), în Regiunea Sud-Est
  • Hotararea nr.118 – cu privire la scutirea de la plata taxei de înscriere și a celei de școlarizare pentru cursanții de la programul postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă ”Administrație publică pentru dezvoltare durabilă”, organizat în baza Contractului de prestări de servicii nr. 265/30.12.2024 dintre Secretariatul General al Guvernului și asocierea formată din Academia de Studii Economice din București și Universitatea ”Dunărea de Jos” din Galați pentru implementarea serviciilor de formare și dezvoltare profesională continuă, în vederea certificării a 246 de experți în dezvoltare durabilă, cod COR 242232
  • Hotararea nr.119 – cu privire la aprobarea tarifelor de plata cu ora pentru activitățile didactice și cele administrative impuse de prevederile Contractului de prestări de servicii nr. 265/30.12.2024 dintre Secretariatul General al Guvernului și asocierea formată din Academia de Studii Economice din București și Universitatea ”Dunărea de Jos” din Galați pentru implementarea serviciilor de formare și dezvoltare profesională continuă, în vederea certificării a 246 de experți în dezvoltare durabilă, cod COR 242232 de la programul postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă ”Administrație publică pentru dezvoltare durabilă”
  • Horararea nr.120 – cu privire la nominalizarea colectivului care elaborează suportul de curs aferent programului postuniversitar de formare și dezvoltare profesională continuă „Administrație publică pentru dezvoltare durabilă, în baza Contractului de prestări de servicii nr. 265/30.12.2024
  • Hotararea nr.121 – cu privire la înaintarea către Senatul ASE a propunerii de aprobare a rezultatelor finale ale procesului de admitere, sesiunea februarie 2025, la programele de studii universitare de postdoctorat
  • Hotararea nr.122 – cu privire la aprobarea cererii de scutire de la plata taxei de școlarizare, pentru cei doi ani de școlarizare (2024-2025 și 2025-2026), a domnului JIANU M IONUȚ, candidat declarat ADMIS la studiile universitare de postdoctorat din sesiunea FEBRUARIE 2025
  • Hotararea nr.123 – cu privire la aprobarea redistribuirii unui loc de la buget, fără bursă, cu frecvență redusă în cadrul școlilor doctorale
  • Hotararea nr.124 – cu privire la înaintarea către Senatul ASE a propunerii de validare a rezoluției de admitere și a dosarului de susținere a tezei de abilitare a doamnei PUGNA IRINA – BOGDANA, care a susținut teza de abilitare în cadrul Şcolii doctorale CONTABILITATE
  • Hotararea nr.125 – cu privire la validarea rezultatelor procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor aferente echipei de management și implementare și aprobarea demarării procesului de recrutare și selecție pentru posturile vacante în cadrul proiectului “Stagii de practică, coaching și întreprindere simulată pentru debutul în carieră al viitorilor specialiști în contabilitate și finanțe, într-o economie sustenabilă” cod MySMIS 2021+: 317310, finanțat prin Programul Educație și Ocupare 2021 – 2027
  • Hotararea nr.126 – cu privire la validarea rezultatelor procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor aferente echipei de personal suport/administrativ si auxiliar în cadrul proiectului “Stagii de practică, coaching și întreprindere simulată pentru debutul în carieră al viitorilor specialiști în contabilitate și finanțe, într-o economie sustenabilă” cod MySMIS 2021+: 317310, finanțat prin Programul Educație și Ocupare 2021 – 2027
  • Hotararea nr.127 – cu privire la validarea rezultatelor procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor aferente echipei de management si implementare in cadrul proiectului ” Practică și Investește în Cariera Ta – PRICE” cod SMIS 2021+: 312717
  • Hotararea nr.128 – cu privire la validarea rezultatelor procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor aferente echipei de management si implementare în cadrul proiectului” S.T.E.P. – Susținerea Talentului prin Educație de Perspectivă”, cod SMIS 326847, finanțat prin Programul Educație și Ocupare 2021 – 2027
  • Hotararea nr.129 – cu privire la modificarea și completarea unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul „IDA Institute of Digital Assets” CF nr. 166/15.11.2022 finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.130 – cu privire la validarea rezultatelor procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor aferente echipei de cercetare în cadrul unității de implementare și monitorizare a proiectului ”IDA Institute of Digital Assets” CF 166/15.11.2022, finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.131 cu privire la validarea rezultatelor procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor aferente echipei de personal suport în cadrul unității de implementare și monitorizare a proiectului ”IDA Institute of Digital Assets” CF 166/15.11.2022, finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.132 – cu privire la validarea rezultatelor procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor aferente echipei de cercetare în cadrul unității de implementare și monitorizare in cadrul proiectului ”Societal and Economic Resilience with multi-hazards environment in Romania” cod CF 267/29.11.2022, finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.133
  • Hotararea nr.134 – cu privire la demararea procesului de recrutare și selecție pentru ocuparea posturilor din cadrul echipei de cercetare în cadrul unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul ”Reziliența socială și economică în contextul evenimentelor catastrofice în cascadă din România” CF nr. 267/29.11.2022 finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.135
  • Hotararea nr.136 – cu privire la modificarea și completarea unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul „AI for Energy Finance (AI4EFin)”, CF 162/15.11.2022 finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.137 – cu privire la aprobarea completării unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul ”Pedagogie digitală în educație. lmplementarea de programe digitale pentru formarea competențelor profesorilor și dezvoltarea de resurse educaționale deschise” – PeDigiEdu, cerere de finanțare nr. ID_16, finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.138 – cu privire la aprobarea nominalizării membrilor ce vor ocupa posturi în cadrul unității de implementare și monitorizare a proiectului cu titlul ”Pedagogie digitală în educație. Implementarea de programe digitale pentru formarea competențelor profesorilor și dezvoltarea de resurse educaționale deschise PeDigiEdu” cerere de finanțare nr. ID_16, finanțat prin Mecanismul de redresare și reziliență
  • Hotararea nr.139 – cu privire la aprobarea rezultatelor evaluării periodice a calității personalului didactic
  • Hotararea nr.140 – cu privire la aprobarea desfășurării de către studenți a unor activități în interesul ASE și acordarea unor burse
  • Hotararea nr.141
  • Hotararea nr.142
  • Hotararea nr.143 – cu privire la aprobarea prelungirii perioadei de valabilitate a Protocolului nr. 798 din 14.10.2024, încheiat cu Colegiul Național Decebal, Deva
  • Hotararea nr.144 – cu privire la aprobarea prelungirii Contractelor de Comodat cu asociații studențești din cadrul Academiei de Studii Economice din Bucureşti
  • Hotararea nr.145 – cu privire la aprobarea prelungirii perioadei de desfășurare a unor activități în interesul ASE de către studenți și acordarea unor burse

Scroll to top